לימוד חוויתי בטבע על חקלאות אורגנית וחדשנות בחקלאות מכיתות א עד יב

תלמידי תיכון

כאן זורעים חלומות - פעילויות לבתי ספר

בתי ספר ומסגרות חינוכיות הצטרפו אלינו לסיור בעקבות החקלאות האורגנית וסודות ההדברה הביולוגית. הסיור מותאם לשכבות הגיל השונות ולדרישות משרד החינוך, תחום של"ח וידיעת הארץ ב"תכנית הליבה". בתי ספר ירוקים ומגמות ביולוגיה תוכלו לבצע אצלנו סיור לימודי ("ביו-חקר").

בסיור בביו-תור

גם הילדים וגם הצוות למדנו דברים חדשים ונהננו מאוד! תודה
בית ספר יסודי שק"ד
רוצים להודות לכן על סיור מרתק ומעניין, נהנו מאוד וגם התלמידים דיווחו על סיור מעניין ומרתק בייחוד הקטעים ה"סדנאיים" מפגש עם הדבורים והחרקים, החמורים.
שושי
תיכון חדרה

על הסיור

אנחנו מציעים לכם מגוון סיורים שדרכם נכיר את הקיבוץ ואת ענפי החקלאות המודרנית, החקלאות האורגנית וההדברה הביולוגית. נסייר בקיבוץ ונכיר את ראשית ההתיישבות בו כאתר חומה ומגדל ואת החיים השיתופיים אז והיום.

נצא אל השדות ואל המטעים. נספר את סיפורו של מריו לוי ז"ל, אבי החקלאות האורגנית בישראל ונעמיק בעבודתו של החקלאי ובשימוש בבעלי חיים כמדבירים טבעיים. במטעים נבצע אתנחתא מהנה ונפגוש את החמורים המסייעים בעישוב ונטעם תמרים.

במרכז המבקרים נתמקד בסיפור הקמתה של חברת ביובי, פורצת דרך בתחום ההדברה הביולוגית בארץ ובעולם. נצפה בסרט ולאחר מכן בחרקים המועילים ובדבורי הבומבוס המשמשות להאבקה.

תוכן הסיור מותאם לשכבות הגיל השונות. הסיורים משלבים משחקים והפעלות, סרטי הסבר ועזרים שונים. ניתן לשלב גם תצפית על אתר הקומפוסט. ניתן לבצע סיור חד פעמי או ליצור רצף של מפגשים בנושא מסוים

משך הסיור שעתיים.
הסיור כולל טעימות תמרים

עלויות

קבוצה קטנה (12-34 משתתפים) 37 ש"ח למשתתף

קבוצה גדולה (35 משתתפים ומעלה) 32 ש"ח למשתתף

לתיאום סיור לקבוצה חינוכית

סגירת תפריט