אנגירוס 1

החופש הגדול + שגרת הקורונה יצרו משוואה לא קלה בכלל - איך מעבירים עם הילדים את הזמן, כשכל כך הרבה מהאטרקציות סגורות או לא מאפשרות פעילות תקינה בשל הגבלות הקורונה? איך בכל זאת מוציאים אותם מהמסכים ויוצרים זמן איכות משמעותי איתם?

כשמחפשים פעילויות עם הילדים בשגרת הקורונה, כדאי שיענו על כמה קריטריונים ברורים: קודם כל, מומלץ לבחור באטרקציה שמתקיימת בטבע ובסביבה פתוחה. כך גם תוכלו לצאת מהבית ולהנות מהאוויר ומהבחוץ, וגם תרגישו בטוחים בכל הנוגע לקורונה ולא תצטופפו עם אנשים. דבר שני, כדאי לוודא שהמקום שומר על הנחיות התו הסגול – בודק חום בכניסה, מאפשר כניסה עם מסכות בלבד, כולל עמדות אלכוג'ל ושומר על מרווחים בין המבקרים, כך שתהיו על הצד הבטוח ביותר. והדבר השלישי, מומלץ לבחור בפעילות המתאימה למשפחות, כך שכל אחד מבני המשפחה יהנה וימצא ערך בפעילות!

ליקטנו עבורכם כמה פעילויות בילוי בצפון עם הילדים בקיץ, שעונים על כל הקריטריונים הנ"ל ויאפשרו לכם לבלות יחד גם בתקופה הזאת! 

קייקים וראפטינג בצפון

אטרקציה המתאפשרת בתקופת הקורונה היא קייקים וראפטינג בנהר הירדן ובנהרות הצפון. האטרקציה הזו מתקיימת באוויר הפתוח וכן מקיימת מרחקים גדולים בין קבוצה לקבוצה, ולכן היא אידיאלית לתקופת קורונה. אם אתם מחפשים אטרקציה מלאת אדרנלין וכיף, והילדים שלכם מספיק גדולים, כדאי לשקול!

פארק הדייג מעיין צבי

פארק הדיג מעיין צבי נמצא למרגלות הכרמל והוא אטרקציה נהדרת למשפחות, שנפתח בהתאם להגבלות התו הסגול ומציע חוויה לכל המשפחה באוויר הפתוח. בפארק מקום נוח לפיקניק, משחקי שולחן, אפשרות לדיג, ג'ימבורי, אומגה, סולם חבלים ועוד. יש להזמין מקום מראש.

ביו תור – אטרקציה בתחום החקלאות

אחת האטרקציות הייחודיות שתמצאו בצפון היא "ביו תור", אטרקציה כפרית לכל המשפחה שנמצאת בקיבוץ שדה אליהו בעמק המעיינות. בקיבוץ הזה, המתפרנס מענפי החקלאות כולל החקלאות האורגנית, תמצאו מרכז תיירותי המתמחה בסיורים בתחום החקלאות האורגנית וההדברה הביולוגית, כולל סיור בשדות והדרכה מרתקת על פעילות חברת BIOBEE, מפעל ההדברה הביולוגית הראשון בישראל.

המרכז מציע מגוון סיורים וסדנאות מעשירות, ובמהלך הביקור כל המשפחה תצא לשדה ולמטעים, תבחן את מקור הגידולים ואף תצפה בחרקים המועילים בחקלאות. בימי הקיץ ובחופשים מתקיימים סיורים למשפחות הכוללים טעימות תמרים אורגניים וקרטיבים "להורדת החום"! בתיאום מראש ניתן להזמין סיורים גם בשאר ימות השנה.

סגירת תפריט