חבילה משולבת של חדשנות לקבוצות בעמק המעיינות

חבילת חדשנות ירוקה בעמק המעיינות

ביו תור בקיבוץ שדה אליהו הוא מרכז תיירות המתמחה בסיורים בתחום החקלאות האורגנית וההדברה הביולוגית, שימוש בבעלי חיים לטובת החקלאות.

חוות הרוח בגלבוע, מרכז מבקרים לאנרגיות נקיות ע"ש שלמה שמלצר, מציגה מקרוב את חזון הקיימות של האנרגיה המתחדשת ומאפשרת לכם להיפגש עם היישום שלו בשטח.

יחד אנו מציעים לכם יום המתאים במיוחד לקבוצות עובדים, גימלאים ותלמידים הכולל ביקור בשני האתרים וארוחת צהריים כשרה

בסיור בביו-תור

"סיור מעניין ביותר, במהלכו אתה לומד על המלחמה של החקלאים במזיקים, שכאן בשדה אליהו עושים אותה באמצעים אורגניים"
איקא
טריפ אדוויזור
"התקבלנו במאור פנים, שתיה קרה וחמה, סיור מדהים ברחבי הקיבוץ, בגינה האורגנית, בפארק עצי הפיקוס הבנגלי, במגדל המים, עמדות השמירה הראשונות של הקיבוץ, המחישו לנו את פעילות חברת ביו-בי המייצרת ומשווקת מוצרים לשוק ההדברה המשולבת והאבקת צמחים שונים"
מירב
טריפ אדוויזור

על הסיור

את היום נתחיל בהר הגלבוע בסיור בחוות הרוח, בו נפגוש מגוון דרכים לייצור אנרגיות ירוקות: נהנה מתצפית מרהיבה על עמק המעיינות, סרט על כוחה של הרוח, סיור בשביל בין טורבינות רוח עצומות ותצפית אל פרויקט האגירה השאובה.

נאכל ארוחת צהרים בחדר האוכל של הקיבוץ (כולל מרק, 3 סוגי עיקריות, פחמימות, ירק חם, 6 סוגי סלטים, לחמניות ולחם אחיד, שתיה קלה, פינת קפה ועוגות).

נטייל בקיבוץ שדה אליהו, נצא אל המרחבים החקלאיים ונשמע אודות התפתחות החקלאות האורגנית בישראל. נצפה בתיבות הקינון של התנשמות והבז ונכיר את אחד הפרויקטים הייחודיים בישראל. נטעם תמרים ונבצע אתנחתא מהנה במטעים שם נאכיל את החמורים המעשבים. בסיום נעמיק בפעילות של חברת ביובי המובילה בעולם בתחום ההדברה הביולוגית ונצפה בחרקים ובדבורים.  בתום הסיור אתם מוזמנים לבקר בחנות של ביו תור ובה מוצרים אורגניים וטבעיים.

משך הפעילות 4-5 שעות.

לתיאום סיור לקבוצה

סגירת תפריט